Engelse kinderboeken - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ciska Loo - WaarBenJij.nu Engelse kinderboeken - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ciska Loo - WaarBenJij.nu

Engelse kinderboeken

Door: Ciska

Blijf op de hoogte en volg Ciska

03 December 2014 | Nederland, Veenendaal

Hoi!

Hoe mooi is het om in deze tijd van allerlei cadeautjes ook iets te geven voor de kinderen in Gambia? :-)

Engelse kinderboeken zijn onwijs nodig. Er is een tekort aan voorleesboeken, leesboekjes om te leren lezen (in het project waar ik zal werken zijn er ook kinderen die alleen thuis onderwijsactiviteiten aangeboden krijgen) en luisterboeken. De luisterboeken zijn fantastisch om Engels te leren en lekker te luisteren en te ontspannen voor de kinderen met een handicap in het Bendula project. De voorleesboeken zijn daar natuurlijk ook heel geschikt voor!
Ook is het voor Yaay, een heel speciaal meisje met een fysieke handicap die daardoor niet naar school gaat en continu alleen is, een mooie manier om Engels te gaan leren en een heel fijn tijdverdrijf :-)

Boek sponsoren?
Leren lezen boekjes (2,50)
Leren lezen boekjes (5,00)
Voorleesboeken (7,50)
Voorleesboeken (10 euro)
Luisterboek (10 euro)

Wil je een boekje sponsoren, laat het hieronder weten of via Facebook of mail (ciskavdloo@gmail.com).
Je kunt ook meteen het geld overmaken naar NL27 INGB 8660955 tnv C. Van de Loo (even een bijschrift is wel handig!)

Het zou super zijn! Ik kan je zelfs laten weten welk boek ik van het geld koop of je kunt zelf een boekje uitzoeken die ik bestel op www.darsybooks.nl

Groetjes Ciska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Ciska

Hoi! Over ongeveer twee maanden is het zo ver. Dan ga ik terug naar Afrika! Jordy vertrekt 24 november al richting Gambia en in januari zal ook ik naar Gambia afreizen. We zullen hier blijven zo lang als het werk nuttig is, we het naar ons zin hebben en het financieel mogelijk is. Hier zullen Jordy en ik allebei gaan werken in het onderwijs. Ik zal werken vanuit de organisaties Future for young people en Go for Africa. Het één zal zich richten op het werken met de leerkrachten van de Tanjeh Lower Basic School in Tanji, waar Jordy en ik ook ons huisje hebben. Voor Go for Africa zal ik werken in het Bendula project. Het Bendula project biedt onderwijs en zorg aan kinderen met een handicap in Tanji. Daarnaast kijk ik er naar uit om enorm te gaan genieten van de mooie Afrikaanse mensen, de warmte, de eenvoud en het leven met Jordy :-) Via deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van de voorbereidingen en straks ook van de belevenissen! Groetjes Ciska (Je kunt je aanmelden voor deze blog! Dan krijg je automatisch een mailtje als ik een blog heb geschreven)

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 109902

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 10 December 2015

Gambia!

Landen bezocht: