Gambia! - Reisverslagen van Ciska van de Loo - WaarBenJij.nu Gambia! - Reisverslagen van Ciska van de Loo - WaarBenJij.nu

Gambia!

Jordy en ik zullen gaan werken in het onderwijs in Gambia!

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2016

Gambiaanse ervaringen!

28 Februari 2016

Tubab nieuws februari!

04 December 2015

Gambiaanse belevenissen en Nederlands bezoek!

19 Oktober 2015

Nieuws uit Gambia!

18 Juli 2015

Nieuw reisverslag vanuit Gambia!
Ciska

Hoi! Over ongeveer twee maanden is het zo ver. Dan ga ik terug naar Afrika! Jordy vertrekt 24 november al richting Gambia en in januari zal ook ik naar Gambia afreizen. We zullen hier blijven zo lang als het werk nuttig is, we het naar ons zin hebben en het financieel mogelijk is. Hier zullen Jordy en ik allebei gaan werken in het onderwijs. Ik zal werken vanuit de organisaties Future for young people en Go for Africa. Het één zal zich richten op het werken met de leerkrachten van de Tanjeh Lower Basic School in Tanji, waar Jordy en ik ook ons huisje hebben. Voor Go for Africa zal ik werken in het Bendula project. Het Bendula project biedt onderwijs en zorg aan kinderen met een handicap in Tanji. Daarnaast kijk ik er naar uit om enorm te gaan genieten van de mooie Afrikaanse mensen, de warmte, de eenvoud en het leven met Jordy :-) Via deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van de voorbereidingen en straks ook van de belevenissen! Groetjes Ciska (Je kunt je aanmelden voor deze blog! Dan krijg je automatisch een mailtje als ik een blog heb geschreven)

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 109936

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 10 December 2015

Gambia!

Landen bezocht: